Detektívregények, novellák és színdarabok egy helyen

The Agatha Christie Mission

The Agatha Christie Mission

A.C. Nr.2. - A titkos ellenfél

2013. június 04. - mókuslekvár

4ff7b412c1a99f8f62000636-400x400-resize-transparent.pngRemélem nem nyúltam mellé időben a következő könyvvel, ami pedig az 1922-es megjelenésű A titkos ellenfél volt. Ennek a könyvnek az a legnagyobb különlegessége, hogy még nem olvastam :) Nagyon kevés ilyen van, de azért akad. Ebben tűnik fel először Tommy és Tuppence Beresford, bevallom, velük még csak filmben találkoztam, regényben nem. Nagyon kíváncsi voltam a könyvre, de apró kis nehézségbe ütköztem máris az elején, ugyanis nem volt meg. Persze gyorsan beszereztem. 

Meglehetősen gyorsan végeztem is vele, pedig erősen benne vagyok a vizsgaidőszak kellős közepén. Azt kell mondjam, nagyon tetszett! Nem klasszikus bűnügyi regény, hanem kalandregény (mint a Királyok és kalandorok illetve a Barna ruhás férfi). Nekem ezek is tetszenek, kétségtelen. És a legjobb az volt benne, hogy nagy okosan azt hittem, rájöttem ki a főgonosz, majd úgy tűnt, valóban ő (ekkor örültem), és végül mégsem ő lett. Nagyon bírtam :)

A következő könyv az 1923-as megjelenésű Murder On The Links című regény lesz (Poirot-val, Hastingssel, klasszikus) amit Gyilkosság a golfpályán illetve az Ijedt szemű lány címen is ismerhetünk idehaza. Ha jól gyanítom, Hastings ebben a részben ismeri meg Bellát, a feleségét. Amúgy időben utána következik egy Poirot novelláskötet és a fenti két másik kalandregény. Nem is gondoltam, hogy ez a három itt egymás hegyén-hátán volt. Na de visszatérve erre a könyvre: tényleg egy fordulatos, izgalmas regényt kaptam, jópofa szereplőkkel, érdekes karakterekkel. Hat fánk! 

6_fank.png

A bejegyzés trackback címe:

https://agathachristiemission.blog.hu/api/trackback/id/tr405429846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása